Όλα δείχνουν
ότι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που έβγαζε τις βάρδιες είχε επίγνωση της απειρίας του σταθμάρχη και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι τον είχε σε καθεστώς μαθητείας πριν και μετά το μοιραίο τετραήμερο, που έγινε η τραγωδία στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα, το Φεβρουάριο δεν είχε δουλέψει καθόλου στη Λάρισα παρά μόνο της ημέρες του τριημέρου. Τις προηγούμενες είχε εργαστεί στη Καλαμπάκα και στους Νέους Πόρους ως μαθητεία.
Το πρόγραμμα του σταθμάρχη για τον Μάρτιο είναι το εξής:
1 Μαρτίου
Ρεπό
2 – 3 Μαρτίου
Μαθητεία Παλαιοφάρσαλα
4 – 8 Μαρτίου
Ρεπό
9 – 16 Μαρτίου
14:00 - 23:00 Παλαιοφάρσαλα
17 – 19 Μαρτίου
Ρεπό
20 – 24 Μαρτίου
22:00-07:00 Παλαιοφάρσαλα
25 Μαρτίου
Ρεπό
26 – 31 Μαρτίου
06:00 - 15:00 Παλαιοφάρσαλα
Τρεις νέες ποινικές διώξεις για την τραγωδία στα Τέμπη
Έτσι στο «μικροσκόπιο» των Αρχών εκτός από τον σταθμάρχη μπαίνουν ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, που έβαλε στη συγκεκριμένη νυχτερινή βάρδια τον 59χρονο και βγήκε σε αναρρωτική άδεια ένα 24ωρο μετά την τραγωδία, αλλά και οι δύο σταθμάρχες που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 αλλά έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους.
Μετά τον μοιραίο σταθμάρχη, τρία νέα πρόσωπα αντιμετωπίζουν τις ίδιες κατηγορίες με αυτές που αντιμετωπίζει και ο 59χρονος, κάτι που σημαίνει πως τους αναγνωρίζεται το ίδιο μερίδιο ευθύνης. Ο σταθμάρχης υποστήριξε πως δεν τον ρώτησε ο μηχανοδηγός για το ρεύμα που ήταν ούτε είχε και στα χέρια του το χαρτί 1001.
Επιπλέον, σύμφωνα με το MEGA, όπως φαίνεται από το χαρτί βαρδιών ο σταθμάρχης ήταν εκτός των βαρδιών για τον Μάρτιο, πράγμα που δείχνει ότι είχε καλύψει, την μοιραία μέρα, ρεπό και βάρδιες άλλων παλαιότερων σταθμαρχών.
Περνά στην αντεπίθεση ο επόπτης για την τραγωδία στα Τέμπη
Ο σταθμάρχης του Παλαιοφάρσαλου, Γιώργος Ζήνδρος, μίλησε στο MEGA για την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου. «Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα – Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε, είναι βλακείες»
«12.00 ήταν όταν το ανακάλυψα εγώ. Τον Π. του τηλεφώνησα εφόσον είχε φύγει. Ρε… δεν καθόσουν να περάσει να και αυτό το τρένο; Λες και ήξερα ότι θα γίνει σύγκρουση. Ο Π. τον άφησε με ένα τρένο να περάσει μέσα, αυτόν τον προαστιακό. Αυτός που φωνάζει «γιατί κάνουμε πίσω» στα ηχητικά, ένα τρένο το άφησε να περάσει. Ο Π. έφυγε 22.40 αντί να φύγει 23.00 και 23.00 να έφευγε το Intercity 62, εδώ μέσα ήρθε 23.05. Κοιτάει τώρα ο Ν. να μπλέξει τον Π. που δεν φταίει σε τίποτα.
»Ο Π. έκανε παραλαβή-παράδοση 22.30 στον Σ. στα χαρτιά επίσημα. Τώρα τι λέει ο καθένας… Εγώ δεν μπορώ να δώσω καμία εντολή στον Π., τι είμαι, προϊστάμενος;», είπε αρχικά.
«Το τρένο θα μπορούσε να το σταματήσει αυτός μέσα στον σταθμό, ο συγχωρεμένος, αφού είδε ότι πάει ανάποδα. Είχε την δυνατότητα να σταματήσει, 60 χλμ πήγαινε. Το κοκάλωνε στην άνοδο κιόλας, ούτε καν να περάσει απέναντι. τα κουμπάκια τα πατάς για να γυρίσεις το κλειδί. Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα. Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε, είναι βλακείες. Αυτά καταγράφονται όλα. Το κλειδί το είχε ανάποδα τελείως. Το λάθος του σταθμάρχη έπρεπε να το σώσει ο μηχανοδηγός, αφού δεν το έσωσε και αυτός, υπήρξε και η τραγωδία», συνέχισε.
«Προσπαθούσε και εμένα να κοροϊδέψει. «Δεν ξέρω που το έβαλα, δεν θυμάμαι, δεν ξέρω τι έκανα, κανονικά πήγε», κατέληξε ο κ. Ζήνδρος.